Lugna dagar

Inte mycket att rapportera från detta hörn av världen. Det verkar ha slutat snöa för tillfället efter att det snöat mer eller mindre i ett dygn. Men jag är trots allt det inte alls trött på vintern. Njuter fortfarande av att det är vitt och minusgrader ute. Skulle helst se att det är snö till första veckan i mars. Nej, jag vägrar ändra åsikt. Och fryser du, ta på dig mera kläder. Svårare än så är det inte.

Mycket OS-tittande har det blivit, och mera lär det bli. Bäst i går kväll och inatt var Kron Wall of Pains tackling i tredje perioden matchen mot Vitryssland. DEN hette duga den! Nu jobbar man dock fyra nätter, så det blir till att lyssna på radion. Jag har ju fått bukt på mina radiohörlurar igen, så nu kan man lyssna på jobbet. Najs!

Imorgon kommer SM förbi och gör klart mitt hår. Vi ska färga det lite till samt lägga i ljusa slingor. Kommer att bli kanon. Hon har även klippt av mig en hel del hår och klippt upp det, men jag är jättenöjd och börjar vänja mig vid att ha lite kortare hår.

En fest med tjejerna på jobbet har också bokats in. Vi ska äta tacos och ha kul hemma hos mig i mitten av mars. Det ska bli riktigt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0