Destination Göteborg del 2

Så är dagen äntligen här. Sitter just nu och äter en väldigt sen frukost. Eller egentligen inte, då jag gick och lade mig vid 03.00 inatt.

Tider att passa:
13.00: SA kommer förbi och vi ska gå och äta lunch på En Italienare & En Grek
15.45 ca: Dags att ta sig till klubblokalen
16.30: Bussarna som tar oss till Scandinavium avgår
19.00: Nedsläpp Frölunda-HV71
21.20 ca: Matchen är slut
22.00 ca: Hemfärd

Under någon av periodpauserna ska jag träffa FK inne bland alla Frölundafans, men hon har lovat att de kommer att vara snälla mot mig, så det blir nog så bra, så bra.

Kameran samt extra minneskort ligger vid ytterdörren och väntar på Göteborgsäventyret.

På återseende imorgon eller möjligen inatt. Ha en toppenbra tisdag!

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

gbg, underbara stad. hoppas du har det kalas :)

2010-01-05 @ 21:15:56
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

allt bra idag missy? (:

2010-01-06 @ 12:47:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0