En bra torsdag

Idag har jag varit lite effektiv. Jag har ringt och fixat lite mera med flytten. Nu ska jag bara fixa ny bred- och telefonleverantör, så är nog allt klart.

Sen har jag varit på HV-match ikväll igen. Förvånande va??!!! Och HV vann mot Skellefteå med 3-1! Woho! Gött att se dem vinna över detta lag, då de haft lite svårt för det. Och jag fick trycka min lilla hyllning på matchtröjan, men han som gör det, ville ta med den och göra det på firman sin, så det blir snyggt då han inte har alla grejerna på plats i Kinnarps vid matcherna. Så om en vecka, vid nästa hemmamatch, får jag tillbaka den. Mer om den då. Det var annars en riktigt kul match att se. Andre Petersson och Mattias Tedenby, våra JVM-spelare, var det fart i ikväll. Särskilt Tedenby. Underbart att se vår lilla duracellkanin i form! Måste dock säga att vissa utvisningar var lite konstiga och lämnade mer än en person inne på arenan fundersam. Aja, killarna kämpade på och det gav resultat.

Nu ska jag lata mig lite framför tvn, äta upp Jungelvrålen och sippa på något gott. Sen blir det bingen om ett par timmar, då jag helt plötsligt måste upp i hyfsad tid imorgon, då jag måste fixa lite inför lördagens snöbus. Vi ska tydligen vara i dalen nedanför mig, så det blir ju varm choklad hemma hos mig och mackor efteråt. Urkul! Bara de inte snubblar över allt som ligger lite överallt, eftersom jag börjat packa lite smått.

Svar på tal:
Bitterfittan: Dina tummar hjälpte. Vi vann! :OD

Kaktus: Shoppa har blivit en liten hemlig passion för mig. Och tack så mycket! Nu blev jag extra glad! :O)

Kommentarer
Postat av: Zombie

Gött med bra matcher. =)

2010-01-15 @ 08:52:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: nilla

hemlig passion? den har jag nog vetat opm i sisådär 8 år :P

2010-01-15 @ 17:25:24
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0