Hockeylördag och snörvel

Det blev varken snöbus eller skridskoåkning idag, men så kan det bli när vissa är ute och slarvar om nätterna. Nej, jag var ju med mamma igår och hemma i skaplig tid, så jag är oskyldig denna gång. Men det gjorde inte så mycket att det inte blev av. Det hade varit hur kul som helst, men jag är inte riktigt pigg. Blev snorig inatt och fick lite ont i halsen. Nu har jag fått lite hosta också, men halsen ömmar i alla fall inte. Nej, jag träffade SA och PL på Ladan istället och kollade in Timrå-HV71. Tråkigt nog vann Timrå, men de krigade bra och HV kämpade bra. Men det var Timrå som gjorde målen, varav det sista i öppen kasse trots HV-press.

Sitter nu hemma i soffan och snörvlar åt både det ena och det andra. Om 20 minuter ska jag se direktsändningen av Dallas-Detroit nerbäddad under filten. Hoppas att Detorit glädjer mitt lilla hockeyhjärta och vinner matchen.

*snörvel* Jag behöver en styrketår.....

Uppdatering kl 22.43: Dallas vände 0-2 till 2-2 och vann på sjätte straffen i förlängningen. Den enda straffen som knappt gick över mållinjen. Aja, det blev i alla fall 1 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0