En jäkla massa fikande kommer det att bli

Inser att jag inte bloggar längre varje dag. Var ett bra tag sen jag gjorde det. Men jag gillar att det blir lite till och från med bloggandet. Känns bra att bara skriva när jag verkligen vill skriva. Och en vardagsblogg som det är, så blir det mycket hockey, Friskis och vänner. Det är ju det mitt liv består av utanför jobbet. Men en liten varning kanska jag ska utfärda. Slutspelet i hockey, Elitserien, närmar sig med stormsteg, så det lär nog bli en hel del hockey framöver. Kom ihåg att jag varnade er!

Igår passade jag på att sova ut efter jobbet. Vid halv fyra vaknade jag och kände mig härligt pigg för första gången på en veckas tid. Gott! Blev pyssel hemma i lagom långsam takt hela kvällen. Skrivbordet är nu ihopskruvat och när SaA kommer förbi om någon timme, ska vi bära in det i data/musikrummet. Dock sprack en skiva när jag skulle skruva fast den igår, så det blir till att ta sig till IKEA och byta den på torsdag, för jag lär inte hinna innan. Kanske kan jag fixa det imorgon. Hur som helst blir det jättebra med det nya skrivbordet. Och änbtligen kan jag börja packa upp lilla kontoret och rensa lite bland sakerna som tillhör det. Sakta men säkert går det framåt hela tiden. Sen ska jag och SaA ta oss till något trevligt fik nere i stan och surra som vanligt. Jag sätter femhundra på att vi inte kommer att kunna låta bli att prata hockey.

Som alltid på tisdagar är det Skivstång/Spinning med KB som gäller. Har dock lite känningar i armmusklerna efter söndagens extrainsatta Skivstång/Spinn med JM som jag värdade. Lika kul som alltid att leka med JM, och jag ska så göra i två söndagar till. Kanske blir det flera extrainsatta Skivstång/Spinnpass under våren. Det skulle jag gilla. Efter passet ikväll, blir det dock till att lägga på en liten rem. Kl 19.15 ska jag träffa den där nya bekantskapen igen, vilket ska bli riktigt trevligt. Han avsade sig ett besök från mig hemma hos sig, då där var alldeles för stökigt. Och han har varit hemma hos mig mitt i flyttuppackning med saker liggandes lite överallt på golven. Undrar vem som har stökigast egentligen?

Ha en toppenskön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi bra att du förvarnade oss. Hoppas du får det trevligt med bekantskapen :)

kram <3

2010-03-09 @ 17:47:32
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: V

åh, alltid trevlig med nya bekantskaper :D

2010-03-10 @ 18:05:29
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: nilla

fräck du är som glömmer bårt bår fika:P

jag tror dte kommer bli en mqssa annat än hockey också jag :)

2010-03-10 @ 22:21:21
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

nilla: Det var ju faktiskt tisdagen jag skrev om, inte onsdagen ;OP

2010-03-11 @ 14:20:36
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: nilla

ja jag läste nog någonting igår aom jag intge läser idag :)

2010-03-11 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0