Lunch = Vila

Först: Roxanne, tack för påpekandet! Ska åtgärda :O)

Vidare: Det är smidigt med matlådor i frysen, så nu sitter jag och mumsar i mig ris med köttfärssås. Mumma! Skriver lite emellanåt, så jag inte kastar i mig maten. Känner att jag har lite tidspress på mig idag.

Sen: Efter maten måste jag göra mig iordning, för kl 15.00 ska jag vara hos företagsläkaren. Naturligtvis är knät mycket bättre och benhinnorna gör inte ens knappt ont längre. Varför drabbar detta alltid mig?

Fortsättingsvis: Om jag får för läkaren, ska jag värda ett spinnpass kl 16.30. Får jag inte, ska jag bara gå dit och göra mina sysslor och så. Och då får jag i så fall ett litet andrum i dagen.

Därefter: Sen blir det till att ta bussen till The hockey church in town. HV71 möter Timrå i kvartsfinal 4 och det står 2-1 i matcher. Jag är taggad! Undrar mest hur hes jag kommer att vara efter kvällens omgång. Nej, jag tänker inte vara tyst. Försök stå i klaccken och inte säga ett pip. Funkar inte på mig. Men nåog gång blir jag väl av med min förkylning. Men strunt i den nu. Dags för HV att ta ett kliv uppåt i formen och visa norrlänningarna vilka som är bäst, men det kommer med all säkerhet att bli en tuff och rolig match. Kom igen HV!

Slutligen: Bara att ta bussen till jobbet och jobba en natt.

Ha en toppenbra dag bloggers!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Hockey! =D

2010-03-24 @ 17:28:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Zombie

Haha,passande nog blev mina verifieringsord knees och manholes,vad nu det kan betyda. ;)

2010-03-24 @ 17:29:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Maria

Hoppas att blir som du tänkt dig :)

2010-03-24 @ 23:31:08
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0