Man kan tydligen gå på date utan sina smycken

Trots att jag sett till att packa träningsväskan noga, så glömde jag en viktig detalj som får mig att känna mig klädd. Och det var varenda ett av mina smycken. Och det kommer jag på när jag sitter på spinncykeln.

MINA SMYCKEN! Man kan inte gå på date utan smycken. Katastrof!

Nej, det är det väl egentligen inte. Eller jo, om man är mig. Jag kände mig naken utan dem. Glömde förvisso snart bort dem. Ja, åtminstone tills jag började av ren automatik känna efter ringarna som inte satt på mina fingrar. Fast efter en stund slutade jag med det också. Den här killen får mig verkligen att slappna av, vilket är så skönt. Samtidigt känner jag mig så pirrig när vi pussar och kysser varandra. Man skulle kunna tro att det är första gången man blir kysst. Fast jag ser det som ett gott tecken. Det är mysigt! Han är väldigt öppen av sig, vilket gör det lättare för mig att vara öppen. Härligt! Men även solen har sina fläckar, så vi får väl se när han hittar de som denna lilla Solstårle har. Men jag gillar honom verkligen och ser fram emot att träffa honom igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Va mysigt och roligt för dig :)

kram <3

2010-03-10 @ 22:35:33
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: Sacaka

Oj, här händer det grejer :P

Jag har inte varit här inne på aslänge.

Kul å läsa, håller tummarna för denna romans <3

2010-03-15 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0