Myyssss.....

Mmm, jag har haft en toppenlördag! Efter att jag vaknat och ätit, samlade jag ihop mig och tog mig till Friskis för att delta i Spin of Hope som representant för värdlaget. Då det saknades en värd, hade jag tagit två pass på raken. Em & Em var ledare på båda passen, vilket gjorde det riktigt skoj, då det blev samma avslutning som förra året vad det gäller värd- och ledarlaget. Sista passet var dessutom ett temapass som Em & Em hade satt ihop. Temat var Magnus Uggla och de drog på sig snygga peruker och solglasögon inför passet. De var sååå snygga! Jag och alla andra deltagare hade i alla fall två roliga och svettiga pass med Em & Em. Vem vet? Kanske blir det samma avslutning på Spin of Hope nästa år.

Efter min insats på Friskis, träffade jag min date. Hungrig, som jag alltid är efter träning, så gick vi och köpte pizza. Det var riktigt gott! Jag undviker helst den formen av snabbmat, men ibland äter jag det gärna. Vi har haft en mycket mysig kväll med massor av prat och tankar. Jag gillar verkligen denna kille, det kan jag erkänna utan riva några murar. Jag verkligen gilllar honom! Han får mig att le. Han får mig att skratta. Han gör mig glad helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: roxanne

oooh, vad kul att en man har fått dig på bra tankar, får säga lycka till med han :)



och fan vad kul med uggla tema ;D

2010-03-28 @ 09:58:41
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: aja

bra att han gör dig såå glad :-) jag gillar mina glasögon kram

2010-03-28 @ 11:26:15
URL: http://gumzan.bloggagratis.se
Postat av: Monkey

ja typ Murphys lag haha var med om det förra helgen kan jag ju säga :P

2010-03-28 @ 14:16:38
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0