Underbara fredag

Ja, nu är det lördag, men mitt dygn började igår. Och det började med det sedvanliga spinnpasset som alla fredagar. Tack ML för ett kanonbra pass med underbart skön musik om du frågar mig. Jag återkommer när mina ben är 100% igen.

Sen var det ham och fixa sig, för att sen nästan springa till bussen iförd stans snyggaste tröja. Hockeydags! Och vilket härligt drag det var på matchen. Norrlänningarna fick dock till slut se sig besegrade och utslagna ur årets slutspel. 4-2 till HV71 med fyra olika målskyttar; Tedenby, Sundh, Lindström och Melin. Och Falk fick två assistpoäng! Härligt Falken! Massor av skrik, jubel, nerver och kramar under och efter matchen.

När matchen var över och vi tackat av vårat blå-gul-vita lag för denna kvartsfinalserie, så ringde jag min date som jag lovat. Sen satte jag mig på bussen och mötte upp honom på utestället där han hade setat och sett matchen. Vi satt kvar ett tag och pratade med ett par som han hade träffat medan han väntade på mig. Karin och Johan var två mycket trevliga människor. En del hockeysnack blev det, men även mer eller mindre allvarliga vardagssaker berördes. Sen gick vi hem till mig och mös i många timmar. Vi bara låg och pratade och kramades. Nej, vi hade alla kläder på, så nu behöver du inte undra mer över det. Men det var så himla mysigt! Mmmm, måste göras om.....


Kommentarer
Postat av: nilla

där kom tolkningen :)

2010-03-27 @ 17:39:19
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Zombie

Det går bra nu? =)

2010-03-27 @ 21:53:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0