En snabbis i natten

Så nu är alla tjejerna på plats som skulle komma hit. Jag och PL bor ju redan i stan, men ÅH, CK, SZ och YG bor i andra städer, men har tagit sig hit denna helg för att umgås och snacka om allt mellan himmel och jord. Jag ska berätta mera efter helgen, men jag kan berätta att vi har haft det riktigt skoj nu ikväll. Vi gick till min favoritrestaurang och åt en sen middag. Alla njöt av maten och pratade och skrattade. Underbart gäng!

Men nu sk aäven jag försöka sova. Borde inte vara några problem med tanke på att jag endast fick ca 4,5 timmes sömn under dagen innan jag var tvungen att gå upp. MEn det är inte lätt att sova på natten när man är mitt inne i ett arbetsperiod. Men samtidigt kan jag ju alltid sova på måndag efter jobbet.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0