Tillbaka till verkligenheten

Så var de sköna 2,5 veckornas ledighet över. Suck..... Men jag visste ju att dagen skulle komma, så det är bara att ta ett djupt andetag och dyka. Samtidigt ska det bi skönt att komma in i vardagslunken igen. Våren är här med sol och snart massor av värme. I samma veva kanske jag blir av med min sabla förkylning. Hostar i alla fall mindre tack vare de två hostmedicinerna . Så jag får väl vänja mig vid att slurpa lite av varje i ett antal dagar. Måste ju klara av jobbet.

Men jag kommer saknad dessa veckors innehåll: Mys med killen, hockey, vänner, kramar, lata mornar, sena nätter, mat, feber och film.

Kommentarer
Postat av: nilla

förutom feber behöve rdu ju inte ändra någonting tills de kommande veckorna :P

2010-05-03 @ 19:10:13
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0