Utmaningen!

Första bästis: Linda
Första bilen: Har aldrig ägt någon, men jag har ju min moppe
Första förälskelsen: Fredrik
Första husdjuret: Fiskar
Första jobbet: Proffice-anställd
Första köpta skivan: Good vibrations - Marky Mark and The Funky Bunch
Första piercing: Öronen
Första semester på egen hand: Isla de Margaritha 2006
Första riktiga kärleken: Jakob
Senaste alkoholdrycken: 15-årig Macallan, whiskey för den som inte vet
Senaste bilfärd: Mamma skjutsade hem mig från Konserthuset
Senaste film: Star Wars 6
Senaste ringda samtal: KB på Friskis
Senaste bubbelbadet: Alldeles för länge sen
Senaste kyss: I lördags
Senaste gången du grät: I somras
Senaste måltiden: Köttfärspaj med yoghurt till

Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Har du blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Har du fastnat med blicken i någons urringning? Ja
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Har du sagt att du älskar någon utan att menar det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Har du busringt någon gång? Ja

Sex saker du gjort idag?
Internetat, pratat i telefon, tittat på tv, spelat spel, ätit och sovit

Fem favoritsaker utan rangordning:
Gitarren, laptopen, kamerorna, biohemma-anläggningen och moppen

Fyra personer du kan berätta allt för: Det tänker jag inte avslöja

Tre val:
Rött eller blått? Blått
Chips eller Choklad? Choklad
Sommar eller vinter? Sommar

Två saker att göra innan du dör?
Resa till Seychellerna och ta MC-kort

En sak du ångrar? Att jag gav en viss person en andra chans två gånger

Så va det slut o dax att ge den vidare

Då utmanar jag den som känner sig manad att anta den.

Kommentarer
Postat av: Frida

Utmanad!

2010-05-05 @ 21:15:07
URL: http://mcdfrida.blogg.se/
Postat av: Helena

Antog utmaningen! :)

2010-05-06 @ 08:51:02
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0