Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka är det dags att börja jobba igen, så att början veckoplaneringen idag, känns som en bra utgångspunkt

Måndag: Har haft spontanbesök av SaA innan en anställningsintervju nu på förmiddagen, och nu väntar jag på henne, så ska vi ner på satn och äta lunch och jag ska shoppa lite. Ikväll är det dags att börja jobba igen, då den schemalagd ledighet är över för denna gång.
Tisdag: Har inget inplanerat ännu när jag väl vaknat, så det blir till att plugga till provet. Innebandy på kvällen och sen blir det jobb.
Onsdag: Hoppas att killen är frisker igen, så man kan få kramas lite innan man ska till jobbet.
Torsdag: Ännu en oplanerad dag, men det blir till att fortsätta att plugga till provet. Sen bär det av till jobbet.
Fredag: Skivstångspass med JM på kvällen, och sen blir det date med killen om han bara blivit frisk.
Lördag: Hockey på eftermiddagen, sen vet jag inte. Kramkalas kanske?
Söndag: Oplanerad dag, så det blir med pluggande till provet. Träning på kvällen och sen bär det av till jobbet för att jobba en singelnatt.

Ja, så ser min vecka ut om den blir som jag vill. Pluggandet till provet kommer säkert inte ske när jag planerat in det, men det viktigaste är att det blir gjort. Det blir inte alltid som man planerat, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0