Dag 6 - Min dag

Nu är dock frågan: Vart på dygnet börjar egentligen min dag. Inte blir det enklare av att jag står/stod i en dygnsomställning inatt. Hhhmmm..... Äh vi börjar vid 00.00.

00.00 - Jag sov gott i soffan
03.30 - Vaknade ofrivilligt, men det var helt ok, då jag måste orka vara vaken inatt. För lite sömn nu betyder sömn i eftermiddag/kväll och en pigg Susanne på jobbet. Satte mig och spelade onlinespelet Guild Wars ett par timmar
07.05 - Tittade på Nanny samt två avsnitt av Jims värld och åt frukost
08.30 ca - Satte mig vid datorn igen och försökte få ordning på skolarbetet. Tittade in på FB under några svaga sekunder och blev kvar i en lååååång chat-stund med killen. Inte mig emot *s*
10.00 - Lämnad datorn och försökte göra något vettigt vilket slutade som vanligt. Inget blev gjort
11.45 - Började göra lunch, som åts när den var klar
13.45 - Lade mig ner i soffan med alla telefoner avstängda för att somna framför tvn
18.35 ca - Vaknade upp av mig själv och insåg att det var dags att börja röra på sig. Nu kommer jag orka jobba inatt i alla fall
18.50 - Satte mig vid datorn för att besvara lite mail samt kolla igenom en av skoluppgifterna och där sitter jag kvar ännu. Jag skriver ju detta inlägg bland annat *s*
20.30 ca - Kommer jag att äta kvällsmat
21.40 - Då går jag hemifrån för att åka till jobbet
22.30 - Då börjar jag jobba
06.48 - Då slutar jag
07.30 ca - Då ligger jag och sover i min säng

Ok, det där blev lite mera än ett dygn, men det bjuder jag på. Nu ska jag återgå till den där skoluppgiften som inte vill bli klar

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Hoppas du somnade och lyckades sov tills du vaknade pigg och utvilad :-)

2010-11-18 @ 20:33:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0