En kortis

Ibland är det inte lätt för två jobbande människor, varav den ena jobbar någon form av skiftgång, att få ihop tiderna så de hinner träffas utöver helgerna. Men jag måste säga att jag och killen bara blir bättre och bättre på det. Visst, ibland händer oförutsedda saker som gör att vi inte kan ses som vi hade planerat, men så är det ibland. Senaste veckan har varit drabbad av en oförutsedd händelse vilket gjort att vi inte setts på över en vecka förrän idag. Det blev ingen lång stund, men en lunch på stan hanns med. Oxh god var den också. Nu längtar jag mest till fredag kväll då jag får träffa min snygging igen.

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Vad tråkigt för er, men gud vad det måste pirra i magen när ni ses. Sådan härlig känsla :-D

2010-11-16 @ 15:47:00
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Susanne

Roxanne: Ja, det är inte alltid lätt att få ihop det när livet bestämmer sig för något annat. Men det är så det är, så det är bara att hugg i och kämpa vidare sånna gånger. Och visst katten pirrar det i magen när man då väl ses. Längtar som en tok till på fredag :O)

2010-11-16 @ 16:33:21
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0