Mys, HRL och hockey

Dagen börjades på bästa sätt med mys och lunch med killen. Vi har inte setts på en vecka och det märktes. Så härligt att vara nåra honom igen. Och mer av den varan blir det imorgon kväll efter träningen. Kvällsmat och RISK står på agendan. Ska ta och bota lite mera av den där kramsjukan jag lider av. Hi hiii.....

Kvällen har annars innehållit HRL-kurs på F&S med en kvinnlig ambulanssjuksköterska, och hela gänget som deltog klarade sg med högsta betyg. Kul! Sen mötte jag upp en kompis och hennes kompis på O'Leary's för att se sista perioden mellan Linköping - HV71. Kunde jag varit utan, för HV spelade utan glöd och styrka. Bästa i hela perioden var när Nichlas Torp tryckte till en Linköpingsspelare så han landade i isen. Utvisning som följd, men ändå det mest spännande jag såg av den tredjedel av matchen jag fick se. Uselt HV, ni kan bättre!

Nu ska jag kolla igenom mina inlämningsuppgifter för denna vecka, så jag bara har den sista kvar tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det gillas skarp (:

Ser att det är bra mellan dig och killen igen (:

Sånt är riktigt roligt att läsa ...



Önskar jag hade orken att börja plugga som du men motivationen är inte på topp just nu!

2010-11-05 @ 07:51:27
URL: http://ineverbeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0