Retar gallfebern på folk

På sitt sätt är det skoj att se vad som retar upp folk, fast det egentligen bara är personliga åsikter. Jag kommenterade en hockeyblogg angående en situation som uppstod på en match i lördags tror jag bestämt att det var. Och genast letade en hockyentusiast reda på min blogg och 'tyckte att jag borde besöka en hockeymatch och lära mig något om hockey' och kallade mig "SOPA!!!!!" Inte mig emot, det är fritt att tycka. Både för han och mig. Så han får gärna tycka att jag är en sopa och inget kan om hockey. Jag är ingen expert på något sätt och tänker inte kalla mig det. Jag gillar hockey, men att skada en motståndare oavsett om det är oavsiktligt eller inte, tycker jag inte är okej. Visst hettar det till efter vissa situationer, men jag föredrar att de kastar handskarna och gör upp, framför att de svingar klubban som en yxa. En knytnäve svingad med full kraft skadar inte på samma sätt som en klubba i svingad i full kraft. Det är i alla fall min personliga åsikt. Vad andra tycker, det är upp till dem. Det är ett fritt land och man har rätt att tycka vad man vill.


Kommentarer
Postat av: nilla

ha ha var den uppretade entusiasten difare möjligtvis? :)

2010-11-30 @ 17:13:27
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

nilla: Förvisso antar jag på hans signatur att han var det, men egentligen spelar det ingen roll. Det är inte första gången jag får skit på detta sätt. Men men.....

2010-11-30 @ 17:38:03
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0