Sjuker del 2

Febern är mer eller mindre borta. Den håller sig i alla fall under 37,5 grad eller något sådant. Och jag har inte ont i halsen längre. Snorat har jag inte gjort hittills. Om nu bara huvudvärken ville ge med sig, så vore livet ganska trevligt. Fick gulliga och samtidigt roliga sms av killen idag. Han vet hur man får mig att le min Going. Har även sjukanmält mig på jobbet de två nätterna som är kvar av veckan. Så länge jag har feber blir det inge jobb för mig. Nej, nu ska jag krypa ner under täcket som tillsammans med ena kudden hamnat i soffan. Sova framför tvn är klart uppskattat när man inte kan göra så mycket annat med en rastlös kropp som inget egentligen orkar.

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Det kanske är bättre att bli ordentligt sjuk så du är tvungen att stanna hemma och vila. Förhoppningsvis ger det med sig snabbt. Sköt om dig!

Kram

2010-10-06 @ 18:50:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda
Postat av: Susanne

Andromeda: Självklart är det bättre att bli ordentligt sjuk och sova och vila, än att känna sig lite halvdan och ha en utdragen sjukperiod. Med lite tur är jag på benen på fredag och då är det bara att tuta och köra i igen eller något sådant

2010-10-06 @ 19:00:47
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Helena

Trist att vara sjuk, själv är jag också hes och hostig men har ingen feber i alla fall. Krya på dig! :)

2010-10-07 @ 09:24:06
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0