Back to reality

Så var man tillbaka till det vanliga livet. Jobbade första natten efter semestern. Det kändes jättebra. Men innan jag åkte till jobbet igår kväll, så hann jag både spinna och äta mongolisk buffe. En kompis ringde mig en 2 timmar innan träningen och undrade om vi skulle ta en kvällsfika. Men då jag måste äta efter träningen, så blev det mat istället. Hon hade någon kupong  som ger en "Ät 2 betala för 1". Jag åt nog lite för mycket, men gott-gotti-gott-gott var det. Och mycket trevligt sällskap var det. Detta gjorde att jag påbörjade och avslutade semestern på samma sätt om än på två olika restauranger.

Idag var det tungt att vakna. Huvudet kändes tungt och var under tryck, och jag var täpp i ena näsborren och halvtäppt i andra.  Mysigt..... Nu har jag både ätit och duschat, så nu känns allt mycket bättre. Fast jag vill nog helst krypa ner i soffan och slöa mera. Måste förvisso gå till affären, men det hinner jag också med. Senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0