Ispremiär och inlinestur

Dagen började med ispremiär och slutade med inlinestur. Och för att ta det hela från början.....

I förmiddags mötte jag upp med SaA och vi gick upp till Kinnarps Arena för att kolla på HV71s ispremiär. Lite nördigt kanske, men samtidigt skoj då det är en massa bekantingar där varje år vid ispremiären. Direkt efter det, så var det ham och äta lite för att sedan åka ut till brorsan som idag äntligen fyllde år och skulle firas. Enligt svägerskan skulle vi bara få fika, det var i alla fall vad hon sade när vi pratades vid i söndags, men vi fick även smörgåstårta. Var väl inga problem att få ner, och sen lite fika på det. Det var en mycket trevlig eftermiddag ute hos brorsan, men när grannarna började droppa in, han fyller nämligen 4 + 0 år, så ansåg mamma och jag att det var dags att åka hemåt. Och jag skulle till Friskis och träna, så det passade bra.

Det blev dock inget Friskis, utan jag hoppade i inlinesen och drog ut på en sväng. Och för att vara så ovan, så tycker jag att det var helt ok att turen tog ca 45 min. Jag var, och är fortfarande, trött i benen och lär nog känna av det imorgon. Men det var såååå skönt. Skulle vara skoj att ha någon att åka med, men jag överlever.

Nu ska jag äta. Och på fredag blir jag med katt x 5 igen. Jag lär leta tussisar i hela vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0