Mopedvård

I förrgår körde jag Kitty till en Preem mack i närheten av var jag bor då de har en Gör-det-själv-hall. Där inne tvättade jag av Kitty med avfettningsmedel och putsade henne ordentligt. Idag drog jag ut henne i solen och drog på henne ett lager med vax. Jösses vad hon glänser fint nu!



Dränkt i avfettningsmedel





Att något så matt och randigt som ser så "smutsigt" ut kan bli...



..så här blankt och fint!

Jag känner att jag har gjort dagens goda gärning, - även om det var mot min Kitty, en moped - men även hon ska bli vacker minst en gång om året.

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Det är kärlel det. Klart Kitty behöver lite Spa ;)

2011-06-03 @ 21:39:12
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ajjemen, det är käelek det :) Hon uppskattade hemmaspat mycket

2011-06-03 @ 23:49:37
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0