Helgen som snart är över

Ja, nu är snart helgen till ända, men först ska det hinnas med dubbla pass idag på Friskis och sen en jobbnatt på det. Väntar just nu på att pastan ska koka klart bara, så man får äta. Jag är hungrig! Förvånande eller hur?

I fredags var jag och bowlade med ett stort gäng funkisar från Friskis på Rackertcentrum. Så himla skoj var det! Jag kan inte påstå att jag var bäst av alla, men jag var nog inte sämst heller. Men bra gick det inte. Mitt lag kom näst sist. Men vem bryr sig? Kul hade vi och det känns som det absolut viktigaste. Efter prisutdelning, så var vi några som drog vidare hem till en av oss. Där festade vi lite, dansade och hade skoj. Efter ett tag blev några hungriga och drog till McDonalds. Själv dansade jag vidare en stund. Vi mötte sen upp dem där. En av de hungriga hade köpt en chokladmilkshake åt mig efter att jag uttryckt att det var ju det enda som lockade med Donken när de hade gått dit. Ååååhhhh, så god den var! Och den var slut på knappt 15 minuter. Mmmmmm, glass är gott..... Kvällen avslutades på Harry's/Sliver med mera dans.

Efter att ha sovit några timmar för lite bl a då en av grannarna renoverar samt att jag kan bli så om jag fått i mig lite alkohol, så kom jag i alla fall upp en sväng och åt lite. Sen dök jag ner i sängen och försökte sova lite till, men det gick inte så bra. Vid 18.00 träffade jag en skön människa på Harry's för att kolla på hockeyn, men jag kan ärligt säga att vi inte såg så mycket av matchen, för vi pratade est. Mycket trevligt! Avrundade lördagen med att åka till jobbet. Och den jobbnatten talar vi tyst om. Har varit med om värre, men denna ligger inte långt efter.

Nej, nu är det dags att packa väskan så jag får med mig allt jag behöver i form av lite mat och extrakläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0