Träna all the time

Jösses vad jag är taggad för träningen hela tiden. Här är det fullt ös och nu är satsningen 4 pass i veckan. Och de senaste veckorna är det precis så som det blivit. Gött! Denna vecka började med Skivstång/Spinning nu ikväll. Imorgon blir det vanlig spinning, på torsdag antar jag att det blir Cirkelfys igen - som jag saknar HIT:en - och på lördag blir det till att träna överkroppen på gymmet igen. Har fått ihop ett gott träningsprogram för armar, axlar, bröst och rygg. Benen får tillräckligt med träning för tillfället genom all spinning jag kör varje vecka. Så nu är det bara att köra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skicka gärna lite träningspepp till mig är du snäll!

2012-04-17 @ 18:07:21
URL: http://mshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0